Óra építése 2 - Building a Clock 2

NTP Server-Based Neopixel Clock
morvfer
Site Admin

Óra építése 2 - Building a Clock 2

Hozzászólás Szerző: morvfer » 2017. június 3., szombat 19:22

A 40 x 40-centiméteres óra hátlap 5 mm vastag rétegelt lemez, elől 3 mm vastag üveg, amelyre ráragasztva a vinylre nyomtatott majd laminált kép.
Az alumínium profilokat kiváltottam 3D nyomtatott profillal, amit nyomtatás után lefújtam ezüsttel, majd chrome festékkel, hogy jobban tükrözze a led fényét.

The back panel of the 40 x 40-centimeter clock is a 5 mm thick plywood sheet, and the front is a 3 mm thick glass sheet to which a vinyl printout is glued and laminated.

I replaced the aluminum profiles with 3D printed profiles, which were spray painted with silver and chrome paint after printing to better reflect the LED light.

A 3D STL innen tölthető le:
(kattints a képre)
The 3D STL file can be downloaded from here: (click on the image).

Kép

Az óra sarkait is 3D nyomtatva csináltam meg, szintén letölthető az STL file: (kattints a képre)
I also 3D printed the corners of the clock, and the STL file can also be downloaded from here: (click on the image).

Kép

Pár kép, ahogy készült:

A few pictures of how they were taken:

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

A sarkokat M5x12 csavarral raktam fel.

I mounted the corners with M5x12 screws.

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Frissítés! Ezzel a verzióval keskenyebb sávon világítanak a ledek. Az új 3D STL innen tölthető le: (kattints a képre)

Update! With this version, the LEDs illuminate on a narrower strip. The new 3D STL can be downloaded from here: (click on the image)

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

A kész óralapok 40 x 40 cm-es méretben, Pdf formátumban innen tölthetők: (kattints a képre)

The finished clock faces in 40 x 40 cm size can be downloaded in PDF format from here: (click on the image)

Kép

Kép

Kép

Válasz küldése